niedziela, 4 września 2011

na dobry początek..

No więc się zaczęło.
Za namowami mojej Pani (i przy Jej bezpośrednim udziale) wziąłem się za pisanie bloga...
W zasadzie to nie mam konkretnie sprecyzownej wizji (przynajmniej na razie) więc będę się najzwyczajniej w świecie reklamował a konkretnie to co robię. W większości dotyczy to motocykli więc to będzie temat przewodni, kilka ich w życiu zbudowałem i odbudowałem, to moja praca i pasja, szczególnie pociągają mnie te nieszablonowe, nie pochodzące z wielkoseryjnej produkcji... Budowanie, przerabianie, przygotowywanie do sportu- to jest to co lubię najbardziej, chociaż życie wypełnia raczej szara codzienność czyli całkiem "zwyczajny" serwis i naprawy... Nie mam jeszcze zbyt wielkiej wprawy w pisaniu więc przede wszystkim zajmę się dokumentację fotograficzną mojej pracy i pasji... Większość z tego to będzie pewnie "techniczny bełkot" niezbyt zrozumiały dla ludzi nieobeznanych z tematem ale Ci co wiedzą o czym mowa znajdą to, czym się interesują ;)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz